ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

فراخوان یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان ایران

 
 
تهران 1 الی 8 آذر ماه 1388
جشنواره مشارکت و همدلی دانشگاه‌ها
 

بخش‌های جشنواره

تئاتر صحنه‌ای، بخش پژوهش، نمایشنامه‌نویسی، تئاتر خیابانی، نمایشگاه ماسک و عروسک، نمایشگاه پوستر و عکس و بخش مدرسان 

بخش صحنه‌ای 

متقاضیان شرکت در این بخش می‌بایست طرح یا نمایشنامه خود را در سه نسخه تایپ شده به همراه لوح فشرده اثر تا تاریخ 31 خرداد 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل نمایند.
بازبینی گروه‌های شهرستانی به وسیله فیلم خواهد بود از این رو لازم است این گروه‌ها فیلم اجرای مورد تایید خود را روی لوح فشرده تا تاریخ 31 شهریور 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. 

 
بخش نمایشنامه‌نویسی 

متقاضیان شرکت در این بخش باید سه نسخه تایپ شده از نمایشنامه عروسکی خود را به همراه لوح فشرده اثر تا تاریخ 31 شهریور 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
بخش پژوهش(اساتید، دانشجویان)
متقاضیان شرکت در این بخش باید پایان‌نامه، تالیفات(نظری، پژوهشی) و ترجمه(مقاله، کتاب، نمایشنامه) خود را در زمینه نمایش عروسکی تا 31 شهریور 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. 
 

بخش خیابانی 

متقاضیان شرکت در این بخش باید طرح یا نمایشنامه خود را در سه نسخه تایپ شده به همراه لوح فشرده اثر تا 31 خرداد 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
بازبینی بخش خیابانی در هفته اول مهر ماه 1388 به وسیله فیلم خواهد بود از این رو شرکت کنندگان در این بخش باید فیلم اجرای مورد تایید خود را تا تاریخ 31 شهریور به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. 
 

نمایشگاه ماسک و عروسک 

متقاضیان شرکت در این بخش باید ماسک یا عروسک خود را تا تاریخ 15 آبان 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
در این بخش محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. 
 

نمایشگاه پوستر و عکس 

متقاضیان شرکت در این بخش باید پوستر یا عکس خود را در زمینه نمایش عروسکی تا تاریخ 15 آبان 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. 
 

بخش مدرسان(صحنه) 

متقاضیان شرکت در این بخش باید طرح یا نمایشنامه خود را در سه نسخه تایپ شده به همراه لوح فشرده اثر تا تاریخ 31 شهریور 1388 به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.  

شرایط متقاضیان شرکت در جشنواره
شرکت کننده باید دانشجوی شاغل به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، غیر انتفاعی، علمی کاربردی و یا فارغ‌التحصیل یکی از این مراکز پس از تیر ماه 1386 باشد.  

مدارک مورد نیاز 

گواهی اشتغال به تحصیل یا فراغت از تحصیل در تاریخ مذکور
تکمیل فرم شرکت در جشنواره
2 قطعه عکس