ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

انتشار دومین بیانیه خانه تئاتر در واکنش به پلمپ تالار مولوی


خانه تئاتر از متولیان فرهنگی کشور خواست تا نسبت به رویداد تلخی که در تالار مولوی رخ داد، پاسخی شفاف ارائه دهند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه تئاتر، پس از اتفاقاتی که در تالار مولوی رخ داد، خانه تئاتر دومین بیانیه خود را در این باره منتشر کرد که متن کامل بیانیه خانه تئاتر به شرح زیر است:
پیرو بیانیه مورخ 89/4/2 خانه تئاتر در ارتباط با پلمپ تالار مولوی، خانه تئاتر ضمن اطلاع از گشایش تالار مولوی، پیرو حرکت غیر فرهنگی اخیر و پلمب چند روزه آن تالار، خواهان برخورد با عاملان و مسببان این اقدام غیر فرهنگی است.
همچنین خانه تئاتر خواستار رسیدگی به زمینه‌های بروز چنین اقدام ناگواری برای پیش‌گیری از تکرار اتفاقات مشابه و موضع‌گیری و پاسخگویی شفاف متولیان فرهنگی کشور نسبت به این رویداد تلخ است.
یادآوری می‌شود خانه تئاتر عصر چهارشنبه هفته گذشته دو تیر در بیانیه اول خود خواستار روشن شدن دلایل پلمب تالار مولوی شده بود.
در این بیانیه آمده است: «با گذشت دو روز از پلمب تالار مولوی که منجر به توقف اجرای دو نمایش شد، متأسفانه هنوز تا این لحظه هیچ اقدامی برای رفع این مشکل انجام نشده است. این در حالی است که مسئولان تالار مولوی و جهاد دانشگاهی تهران اعلام کرده بودند که مشکل پلمب تالار مولوی به زودی حل شده و حتی قرار بود از دیروز سه شنبه 1 تیرماه اجرای نمایش‌ها در این تالار آغاز شود، که چنین نشد.
خانه تئاتر به عنوان یک تشکل صنفی که حمایت از فعالیت و اشتغال هنرمندان تئاتر را در سرلوحه فعالیت‌هایش دارد، وظیفه خود می‌داند نسبت به پلمب تالار مولوی اعتراض کرده و خواستار روشن شدن دلایل پلمب این تالار و حل مشکلات برای ادامه فعالیت هنرمندان در تالار مولوی است.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد