ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

خبرهایی از تئاتر مازندران

کارگاه آموزش تئاتر تحت نظر استاد فرهاد مهندس پور  آغاز به کار نمود.


به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و مشارکت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگاه آموزش تئاتر تحت نظر "استاد فرهاد مهندس پور" از اساتید برجسته تئاتر کشور و عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس آغاز به کار نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن تأکید بر مقوله آموزش در امور هنری و ضرورت ارتقای سطح علمی هنرمندان تئاتر استان از طریق تربیت نسل جدید بر اساس آخرین دستاوردهای تخصصی و با بهره گیری از اساتید برجسته تئاتر کشور افزود طی رایزنی های انجام شده با مرکز هنرهای نمایشی و ارائه لیستی از اساتید پیشنهادی، موفق شدیم حضور جناب آقای فرهاد مهندس پور را در این کارگاه قطعی نموده تا بدینوسیله فرصتی ارزشمند برای جامعه هنرمندان تئاتر استان رقم بخورد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی یادآور شد این کارگاه به میزبانی شهرستان بابل از تاریخ 25 تیر آغاز به کار نموده و "به مدت دو ماه" در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل برپا خواهد بود.

وی اضافه کرد تعداد 60 نفر هنرجو از هفت شهرستان، همه روزه به مدت 8 ساعت تحت نظر استاد مهندس پور به تمرین و یادگیری فنون تئاتری پرداخته و در پایان، یک اثر نمایشی را تولید خواهند نمود که با حمایت این اداره کل و مرکز هنرهای نمایشی وزارت متبوع در شهرهای مختلف به روی صحنه خواهد رفت.


نتایج بازخوانی متون بیست و دومین جشنواره تئاتر استان مازندران اعلام شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر افزود پس از انتشار فراخوان این جشنواره که همزمان با هفته بزرگداشت تئاتر و جشن اردیبهشت تئاتر مازندران صورت پذیرفت تعداد 44 متن نمایشی از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره رسید که توسط "هیأت داوران مرحله اول" متشکل از آقایان محمدرضا غفاری، امیر امیرنیا و مهدی رمضانی مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی تعداد آثار پذیرفته شده در مرحله بازخوانی را 39 متن اعلام کرده و یادآور شد از این تعداد 17 نمایشنامه قبول و 22 نمایشنامه دیگر به عنوان آثار مشروط اعلام شده اند.

وی در ادامه اضافه کرد پس از بازبینی اجرای این متون که در نیمه دوم شهریور ماه انجام خواهد شد، بر اساس پراکندگی آثارِ پذیرفته شده از شهرستانهای مختلف، استان به سه ناحیه شرق، مرکز و غرب تقسیم گردیده و نمایش ها در سه همایش ناحیه ای به روی صحنه خواهند رفت. ابراهیمی در همین رابطه افزود همایش های ناحیه ای در رشته های تخصصی، رقابتی نبوده و با هدف تعیین نمایش های برتر جهت راه یابی به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استانی از سوی "هیأت داوران مرحله دوم" و به میزبانی سه شهرستان برگزار خواهند شد.

لازم به ذکر است زمان برگزاری همایش های ناحیه ای در مهر ماه و مرحله نهایی جشنواره تئاتر استانی نیز آبان ماه سال جاری اعلام شده است

شوراهای راهبردی تئاتر در مازندران آغاز به کار نمودند


شوراهای راهبردی تئاتر که برای اولین بار در کشور و به ابتکار واحد هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از دی ماه 1387 – با نام شوراهای مشورتی تئاتر – آغاز به کار نمودند، دوره آزمایشی 18 ماهه خود را به پایان رسانده و با ابلاغ شیوه نامه اجرایی وارد فعالیت رسمی خود شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر افزود: دوره 18 ماهه فعالیت این شوراها در شهرستانها فرصت خوبی برای آزمون و خطا و شناسایی نقاط قوت و ضعف احتمالی بود تا با در نظر گرفتن تمامی جوانب و اخذ پیشنهاداتی از شهرستانها، شیوه نامه اجرایی این شورا تدوین گردیده و پس از تصویب در جلسه تخصصی کارشناسان هنری ادارات شهرستانها با کارشناس مسئول هنرهای نمایشی و معاون هنری اداره کل، به ادارات تابعه ابلاغ گردد.

عباسعلی ابراهیمی در ادامه یادآور شد: شورای راهبردی تئاتر در دو سطح شهرستان و استان با حضور هنرمندان دانش آموخته و با سابقه تئاتر و همینطور چهره های شاخص جشنواره ای و اجرای عمومی در کنار کارشناسان هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها وظایف متعددی را در راستای تعالی هنر تئاتر در استان مازندران از طریق توجه به خرد جمعی عهده دار خواهند بود.

در حال حاضر این شوراها در مرحله ی معرفی اعضای خود بوده و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند نمود.


منبع: خبرگزاری مهر



نظرات 2 + ارسال نظر
80هزارتومانمیخواهید؟ یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ق.ظ http://asre01.javanblog.com

سلام
خوب هستید؟
ما یه نرم افزار 80 هزار تومانی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی داریم که نیازمند یاری شما برای تبلیغات این نرم افزار هستیم.
نرم افزار ما 2 نسخه دارد. یک نسخه رایگان و یک نسخه فروشی و 80 هزار تومانی.
لینک دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس رو از یکی از وبلاگ های زیر

http://www.gatar.blogfa.com/
www.222sms.com
http://asre01.javanblog.com
کپی کنید و نرم افزار را در یک پست مطلب به طور کامل در وبلاگ خودتان معرفی کنید.سپس آدرس وبلاگ خود را از طریق ایمیل به tcsms@yahoo.com بفرستید. ما پس از مشاهده درج لینک دانلود رایگان نرم افزار در وبلاگ شما، یک نسخه اصلی از نرم افزار را به همراه کد فعال سازی آن را برای شما می فرستیم.
شما نیز می توانید تا همان نسخه را به قیمت 80 هزار تومان بفروشید.

_________نکته دیگر:چنانچه علاوه بر دیافت نرم افزار تقاضا دارید تا رتبه وبلاگ خود را نیز بالا ببرید. وارد ویرایش قالب وبلاگ خود شده و کد زیر را درج کنید. سپس شما علاوه بر دریافت رایگان نرم افزار ارسال اس ام اس به جمع اعضای لینکدونی ما نیز اضافه می شوید و بازدید وبلاگتان تصاعدی بالا می رود.
کد لینک دونی جهت کپی در قالب وبلاگ:


<!-- Begin PArsToolS.com Linkbox Code --><script language=\"javascript\" src=\"http://www.pArstoolS.com/lbox/code/?linkbox=22217&width=600&height=450\"></script><noscript ><a href=\"http://www.parstools.com/linkbox_fa/\">لینک باکس</a></noscript><!-- End Linkbox -->


به زودی نسخه اصلی نرم افزار ارسال اس ام اس برای شما ارسال خواهد شد. در صورت هر گونه ابهام یا مشکل با ما تماس بگیرید.
تلفن راهنمائی بیشتر:
09384405469 - 02122266727
(در صورتی که شماره بالا در دسترس نبود با 09125982004 تماس بگیرید)
http://asre01.javanblog.com







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اولین طراح لوگو در ایران

طراحی لوگو های ۳ بعدی و لیزری با عظیم طرین طیف رنگ

زیر نظر صنف طراحان گرافیک ایران

قیمت تمامی لوگوها از طریق سیستم اتوماسیون پورتال صورت می گیرد.

سعید مسلمی

۰۲۱۶۶۰۰۷۹۱۹


____________________________________________________________________________________
انجام پروژه های عمرانی
ساختمانی - دانشجوئی
09122716259


________________________________________________________

نصب دوربین مدار بسته
با قیمت توافقی

09123058515

____________________________________________________________________________________

تدریس خصوصی نحوه کسب درآمد از اینترنت در تهران

09384405469
____________________________________________________________________________________

فروش نرم افزار ارسال نظر و کامنت انبوه در وبلاگ ها و بلاگفا به قیمت 50 هزار تومان 09125982004



نقی زاده یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد