ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

گمانه‌زنی‌ها برای تصدی یک صندلی داغ


مدتی است که در گوشه و کنار محافل تئاتری شایعات بسیاری مبنی بر تغییر مدیران تئاتر کشور از مدیر مرکز هنرهای نمایشی گرفته تا تمامی مدیران تابعه، شنیده می‌شود که این موضوع در چند هفته اخیر به خصوص با انتصاب "حمید شاه‌آبادی" به عنوان معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدت گرفته است.

سایت ایران تئاتر بر آن شد تا از طریق ارتباط مستقیم با افرادی که نام آنان به عنوان مدیران آینده به گوش می‌رسید، به رفع برخی شایعات بپردازد.
"حسین مسافرآستانه" که نام او به عنوان مدیر آینده مرکز هنرهای نمایشی مدت‌هاست بر سر زبان‌هاست در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت: «مدت‌ها پیش صحبت‌ها و مذاکراتی به صورت تلویحی با من در این زمینه صورت گرفته بود اما از بعد از به وجود آمدن بحث تغییرات در سیستم تئاتر کشور هیچ کس با من راجع به این مسئله صحبتی نکرد و پیشنهادی نیز نداده است.»
وی درخصوص تمایل خود مبنی بر به عهده گرفتن مدیریت مرکز هنرهای نمایشی تصریح کرد: «صحبت کردن راجع به این موضوع در حالی که اصلاً پیشنهادی صورت نگرفته خیلی سخت است و من نمی‌توانم پاسخ دهم.»
"ایرج‌ راد" نیز یکی دیگر از گزینه‌هایی است که برای تصدی مدیریت مرکز هنرهای نمایشی مطرح شده است.
وی نیز در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر گفت: «با من هیچ صحبتی در این رابطه صورت نگرفته‌ و اگر هم پیشنهادی داده می‌شد، خودم قبول نمی‌کردم.»
وی با ضرس قاطع افزود: «من کارم چیز دیگری است و هیچ تمایلی به تصدی مدیریت مرکز هنرهای نمایشی ندارم.»
یکی دیگر از افراد مطرح شده در این زمینه که البته در هفته‌های اخیر نام او به گوش رسید، "تاجبخش فناییان" است.
"تاجبخش فناییان" نیز در گفت‌وگویی که با سایت ایران تئاتر داشت با بیان این مطلب که هیچ صحبتی با من در این زمینه مطرح نشده گفت: «من صبح امروز در دانشگاه به طور اتفاقی از زبان رحمت امینی شنیدم که اسم من نیز در این شایعات مطرح شده؛ اما این اخبار یا توهم محض است و یا به دلیل این است که عده‌ای می‌خواهند من باشم یا نباشم.»
وی اداره کردن مرکز هنرهای نمایشی را بسیار دشوار توصیف کرد و درخصوص تمایل خود برای رسیدن به سمت مدیر مرکز هنرهای نمایشی افزود: «به وجود آوردن شرایطی مناسب و مطلوب آن هم در مدت زمانی کوتاه کار دشواریست و در عین حال کار هر کسی نیست، طبیعی است که هر انسان عاقلی از آن کناره‌گیری کند.»
"محمود عزیزی" نیز که سابقه مدیریت تئاتر را در کارنامه‌ کاری‌اش دارد از جمله هنرمندانی است که احتمال حضورش در این پست به گوش می‌رسد.
وقتی این موضوع را با او مطرح کردیم بسیار متعجب شد و گفت: «من برای اولین بار است که این شایعه را از زبان شما می‌شنوم. این در حالی است که هیچ صحبتی با من نشده و من کاملاً از این موضوع بی‌اطلاع هستم.»
وی افزود: «مدت‌هاست که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همخوانی خود را از ما جدا کرده است و من نمی‌دانم چه کسانی و با چه اهدافی به این شایعات دامن می‌زنند و من در حالی که موضوعی مطرح نشده، هیچ نظری در این رابطه ندارم.»
از دیگر هنرمندانی که به عنوان یکی از گزینه‌های این پست نامش مطرح شده "رحمان سیفی‌آزاد" است. وی که هم‌اکنون در شبکه 4 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشغول به کار است، با اظهار بی‌اطلاعی از این شایعه گفت: «برای اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم و تا پیشنهادی صورت نگیرد نمی‌توانم تمایل یا عدم تمایلم را برای قبول این سمت بیان کنم.»
اما دامنه این شایعات بسیار گسترده شده و از ریاست مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت‌های تابعه همچون مدیریت مجموعه تئاترشهر و مدیریت روابط عمومی این مجموعه نیز سرایت کرد تا جایی که چندی پیش شنیده شد، "علی نصیریان" مدیر آینده مجموعه تئاترشهر خواهد بود. این در حالی است که سایت ایران تئاتر علی‌رغم پیگری‌های مکرر به دلیل مشغله ‌کاری این هنرمند موفق به ارتباط مستقیم با وی نشد.
با وجود این اظهارنظرها، طی چند روز اخیر شایعاتی نیز مبنی بر تصدی صندلی داغ ریاست مرکز هنرهای نمایشی توسط "مجید سرسنگی" شنیده می‌شود.


نظرات 2 + ارسال نظر
.:: علی ::. دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:49 ب.ظ http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره
http://norouzshop.mihanblog.com

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]علی دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://www.atrine.com/

عطر ماه تولد شما
http://www.atrine.com
کتاب و سی دی راز و رمز شیک پوشی
جذابیت خود را چند برابر کنید
محصول جدید و پرطرفدار سال 1388 در ایران
معرفی شده بر اساس روانشناسی عطر
یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده
حتی بوی عطر شما با شخصیتتان سازگار خواهد بود
رایحه ای دقیقا منطبق با سلیقه شما
بیش از هر کسی خودتان از رایحه ماه تولدتان لذت خواهید برد
همه آن چیزی که از یک عطر انتظار دارید
برای هر ماه و بر اساس عطر های مورد علاقه
شخصیتهای معروف جهان
با هدیه این عطر به اطرافیان و آشنایان آنها را شگفت زده کنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
http://www.atrine.com
عطر ماه تولد پسران و دختران ایرونی
فرمول استثنایی از بزرگترین عطر سازان معروف فرانسوی
عمیق ترین تاثیرات روحی و روانی به همراه افزودن
به قدرت جذابیت شما
هر شیشه عطر به همراه 1 کتاب و 1 سی دی ارائه می شود.
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com
رایحه : بر اساس ماه تولد شما متفاوت میباشد
این عطرهای بسیار خوشبو با رایحه ای ترکیبی
بر اساس روانشناسی
عطرها , رنگها , گلها , شخصیتها
برای هر ماه و بر اساس طالع بینی های
هندی , چینی , ایرانی , مصری , یونانی
متولد هر ماه انتخاب شده است و گلچینی از کمپانیهای معتبر و بزرگ فرانسوی
طبق گفته عطر سازان بزرگ جهان
این عطرها به تمامی زنان و مردانی که به احساسات خود
و همسرشان اهمیت میدهند سفارش شده است و بهترین عطر
به عنوان اکسیر آرامش بخش برای تمامی افراد پیش بینی شده است .
این محصولات از ترکیبات عطرهای متناسب
با سلیقه های افراد متفاوت
تهیه شده است این محصولات جزو
پرفروش ترین عطرها در جهان و
بویژه در ایـران بوده است
فقط و فقط در این سایت
http://www.atrine.com
به این کیفیت عطر درجه 1 دنیا را تجربه میکنید
برای اولین بار در ایران
عطر کمپانی luzi
تنها در این سایت و به این قیمت باور نکردنی
گراژ 12 گرم
1سی دی و کتاب راز رمز شیک پوشی
تنها 12 هزاتومان با تخفیف ویژه در این سایت 9.800 تومان
http://www.atrine.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد