ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

عزت‌الله انتظامی، توران مهرزاد و علی نصیریان تجلیل می‌شوند

در هفتمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر
عزت‌الله انتظامی، توران مهرزاد و علی نصیریان تجلیل می‌شوند

هفتمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر روز پنجشنبه 31 مرداد ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر و بنا به اعلام این انجمن، این جشن از ساعت 30/18 روز یاد شده به مدت 150 دقیقه در تالار اندیشه حوزه هنری و با حمایت موسسه آموزش عالی پارسه و انتشارات افراز برگزار خواهد شد.
در بخش تجلیل‌های هنری هفتمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر از سه تن از اعضای گروه تئاتر هنر ملی ـ عزت‌الله انتظامی، توران مهرزاد و علی نصیریان ـ تقدیر خواهد شد؛ ضمن آن که در بخش تجلیل‌های رسانه‌ای نیز از خدمات منتقد پیشکسوت"حسن پارسایی" و دکتر "بیژن نفیسی" مدرس روزنامه‌نگاری تجلیل به عمل خواهد آمد.
در بخش معرفی نمایش برگزیده سال 86 ، دو نمایش از گروه کارگردانان زیر 40 سال و بالای 40 سال ‌معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
علاوه بر این به روال سال‌های گذشته این انجمن بهترین گروه سال تئاتری را نیز در سال 1386 معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد داد.
در بخش هفتمین مسابقه سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، نفرات برگزیده رشته‌های هفت گانه معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. اسامی نامزدهای رشته‌های مختلف به قرار زیر است:
گزارش: مجید سجادی تهرانی (ماهنامه هفت)، ‌بهزاد خاکی‌نژاد (روزنامه دنیای اقتصاد) و فرشته حبیبی(ماهنامه هفت).
گفت‌وگو: علی قلی‌پور (روزنامه اعتماد)، امین عظیمی (روزنامه اعتماد) و گفت‌و گوی گروهی: سه نفره مجید اسلامی، فرشته حبیبی و کیومرث مرادی (ماهنامه هفت).
نقد: فروغ سجادی (روزنامه بانی فیلم)، مهدی نصیری (ماهنامه صحنه) و آزاده شاهمیری (سایت ایران تئاتر).
مقاله: منوچهر اکبرلو (دو ماهنامه نمایش)، محمودرضا رحیمی (نشریه روزانه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر) و سید جواد اشکذری (نشریه تاک توس – مشهد).
یادداشت: عباس غفاری (سایت تئاتر ما)، هوشمند هنرکار (روزنامه اعتماد) و محمود ناظری (نشریه تحلیل روز - شیراز).
عکس: اعظم شادپور، سیامک زمردی‌مطلق و شکوفه هاشمیان. (مشاورهیأت داوران در این بخش "رسول اولیازاده" (مدرس عکاسی و مدیر خانه عکاسان ایران بود).
ترجمه: هیأت داوران در بخش ترجمه بدلیل کمبود آثار رسیده و تعداد اندک شرکت‌کننده، انتخابی نداشت، اما در مراسم سالیانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر، در این بخش یک تقدیر خواهد داشت.