ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

جشنواره باعث ارتقای کیفیت تئاتر عروسکی در طول سال شده است

 

 "مریم سعادت" گفت: «جشنواره باعث شده تولیدات همکارانمان در زمینه تئاتر عروسکی، به خصوص تولیدات جوانان فعال این عرصه از نظر کیفیت بهتر شود.»

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، " مریم سعادت " کارگردان و بازیگر تئاتر گفت: «از برگزاری اولین جشنواره تئاتر عروسکی تا به امروز وضعیت جشنواره بسیار بهتر شده است. اما برای اینکه تولیدات تئاتر عروسکی از نظر کیفی و کمی ارتقای بیشتری پیدا کند، مسئولان باید بهای بیشتری به تئاتر عروسکی بدهند.»
سعادت با ابراز تاسف از کمبود سالن‌های اجرای نمایش عروسکی در کشور اشاره کرد:« در حالی که سالن مناسب در بهتر شدن اجراها تاثیر زیادی دارد ما با کمبود آن مواجه هستیم. بنابراین مسوولان باید کوشش کنند تا سالن مطلوب و امکانات لازم در اختیار فعالان تئاتر عروسکی قرار بگیرد.»
وی که قرار است با نمایش "کنسرت حشرات" در بخش مهمان سیزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی حضور پیدا کند، درباره این نمایش گفت:« "کنسرت حشرات" موضوع خاصی ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست، بیشتر یک کنسرت است، ولی با کنسرت زنده‌ای که توسط بزرگسالان برگزار می‌شود، متفاوت است.»
این بازیگر خاطرنشان کرد:« "کنسرت حشرات" یک شوخی است و هدفم این بود که از این طریق  نوجوانان را شاد کنم؛ چرا که مخاطبان این نمایش نوجوانان هستند.»

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Get VPN دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" را معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

hossein دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد