ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

کارت تدوین

 

 

سلام به همه

من یه کارت تدوین  Dc30 Plus خوب سراغ دارم که اگه بخواید

 می تونم بهتون بدم وخودم هم دنبال یه کارت تدوین DV500 

خوب می گردم که اگه پیدا کردید یا سراغ داشتید حتما بهم اطلاع بدید.

ممنون میشم.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ب.ظ http://rahnama.tk

کارت دی وی ۵۰۰ شما حاضره
دو نوع هم کارت اسنازی حرفه ای دارم
۳۰۰سی دی مستند مذهبی بصورت منتاژ مستقیم سر صحنه دارم ---- گواهی تحصیل رسمی ندارم ولی ۱۳سال تجربه ضبط
سر صحنه دارم ---- هر چی دوست داری برام بنویس
برای تهیه مستند چه دیدگاهی داری در ضمن میکسر ای ۵۵ پاناسونیک به دردت می خوره --اونم دو دستگاه
-----در مورد صنعت پلاستیک کاری داری در خدمتم
----در مورد صنعت ام دی اف کاری داری در خدمتم
----در مورد سرویس لوازم خانگی با هفتا گواهینامه رسمی در خدمتم
---- در مورد چاپ تامپو پد تک رنگ و چهار رنگ در خدمتم
----دوست داری ماشین واکیوم فرمینگ ساخت خودم را ببینی
---دوست داری ماشین طلاکوب دست سازم را ببینی
حالا یک سری هم به سایت www.big -small.tk بزن
دوباره به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد