ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

ART NEWS

موسسه فرهنگی هنری ســـــرای هنــــر مازنــد

خبرهایی از میکائیل شهرستانی و نمایش"هدیه مرموز"

میکائیل شهرستانی از ضبط رادیویی نمایش"رویای مترسک" خبر داد
میکائیل شهرستانی از ضبط هشت نمایش تک گویی رادیویی با عنوان"رویای مترسک" برای عرضه به صورت CD خبر داد.
‌شهرستانی، بازیگر و کارگردان تئاتر و رادیو با اعلام این خبر به سایت ایران تئاتر گفت:«"رویای مترسک" اثر اوژن تری ویزاس است که شامل 24 تک گویی است و توسط پیمان مجیدی ترجمه و تنظیم شده‌ و من با همکاری هنرپیشگان رادیو و تئاتر آن‌ها را ضبط می‌کنم.»
وی در ادامه افزود:«این مجموعه تک گویی با پیشنهاد دکتر شهرام گیل‌آبادی مدیریت اداره کل نمایش رادیو‌ آماده ضبط می‌شود و ‌قصه ما این است که کار به صورت CD عرضه شود. در حال حاضر با محمود احمدی و عذرا وکیلی به عنوان تهیه کنندگان رادیویی قرار گذاشتم که این کار را ضبط کنیم، ولی احتمال همکاری تهیه کننده دیگری نیز وجود دارد. تاکنون هشت تک گویی از مجموعه 24 تک گویی را با حضور هنرمندانی چون پرویز پورحسینی، مهین نصری، شهین نجف‌زاده، مجید حمزه، سیامک صفری، علی‌اصغر دریایی، رویا فلاحی، رضا عمرانی و... ضبط کرده‌ایم و در اولین فرصت مابقی آن نیز ضبط خواهد شد.»
شهرستانی خاطر نشان کرد:«احتمال حضور رضا کیانیان، اصغر همت و مصطفی عبداللهی نیز در این مجموعه وجود دارد، ولی می‌بایست با آن‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.»
از دیگر بازیگرانی که در ضبط این مجموعه حضور دارند، می‌توان به نورالدین جوادیان، راضیه مومی‌وند، سعیده فرضی، نوشین حسن‌زاده، محمدرضا علی، حسین فلاح، علی زرینی و... اشاره کرد.

"هدیه مرموز" برای ناشنوایان اجرا می‌شود
نمایش"هدیه مرموز" کار یاسر خاسب پنجشنبه 31 مرداد برای تماشاگران ناشنوا روی صحنه رفت.
به گزارش سایت ایران تئاتر، در این اجرا که با همکاری مدیریت مجموعه تئاترشهر انجام  شد حدود 15 تن از ناشنوایان به همراه تماشاگران عادی، مهمان نمایش"هدیه مرموز"بوده اند.
این نمایش روز جمعه با دو اجرا به کار خود پایان داد. اجرای ویژه ساعت 30/17 برای هنرمندان و اجرای عادی"هدیه مرموز" ساعت 30/19 در کارگاه نمایش بود.
نظرات 1 + ارسال نظر
موسوی سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ

دوست عزیز سلام و سپاس از زحمتی که برای این وبلاگ میکشید . باور بفرمائید اگر دو تا عکس خوب در کنار نوشته هاتون نباشه قابلیت دیدن و خواندنش کمتر میشه اما حالا که عکس خوب پیدا میکنید و فکر میکنید قابلیت قرار گیری روی وبلاگتون را داره چرا از نوشتن اسم عکاسش معذب هستید . عکسهایی که مثل عکس هدیه مرموز با آن نور کم و حرکت سریع و پر جنب و جوش تهیه کردنش وحشتناکه . قبول کنید کار گروهی و ارزش به فکر و کار دیگران باعث اعتلای شخصیت انسان میشود .
www.Mousavi.Akkasee.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد